header foto
 

EINDE SEIZOEN —> INLEVEREN MATERIALEN/ EIGENDOMMEN AHC-IJBURG

13-6-2020 Nieuws
Beste Leden,
 
Het einde van het seizoen is nabij en de Corona-crisis raakt ons allen, maar wij gaan gewoon nu en ook gedurende de vakantie door om ons voor te bereiden op het komend seizoen, al zij het met gepaste maatregelen natuurlijk!
 
Hieronder alle informatie om alles correct af te ronden voor wat betreft de materialen.
 
WIE
Alle teams die materialen van AHC-IJBURG in bruikleen hebben. Kunt u zelf niet, treur niet, een hockeyteam heeft gemiddeld 13 spelers dus er kan altijd wel iemand.
 
WAT
Alle geleende materialen dienen ingeleverd te worden. 
Geleende materialen: 
1)    Keeperstas met volledige inhoud in goede orde - compleet  
2)    De orginele cornermaskers. Let op: andere varianten worden niet geaccepteerd en zal in rekening worden gebracht!
3)    Eventueel nog niet ingeleverde zaalmaterialen - compeet (zaalballen, legguardhoezen, riempjes)
4)    Clubballen, hesjes en pionnen indien in bezit
5)    Locker leeg opleveren
 
HOE
Elk team dient hun tas in te leveren met een A4’tje met de volgende gegevens erop:
·       NAAM TEAM afgelopen seizoen (2019/2020)
·       Naam/telefoonnr. lid die de materialen inlevert
·       Bijzonderheden vermelden: vermiste items, versleten items, etc.
Van alle teams wordt verwacht dat alles GEWASSEN/SCHOON ingeleverd wordt.
·       Tassen schoon en vrij van afval, kledingstukken, voorwerpen die niet door de club zijn verstrekt.
·       Materialen schoon
·       Keepershirt gewassen
De tassen zullen worden gecheckt gedurende de vakantieperiode in voorbereiding voor het volgend seizoen.
T.z.t. zal gecommuniceerd worden wanneer voor het nieuwe seizoen materiaaluitgifte zal plaatsvinden.
 
WAAR
U wordt verzocht alle geleende materialen in te leveren bij de dames kleedkamer te AHC-IJBURG.
Stef Bouman (onze clubhuismanager) zal deze in ontvangst nemen. Wij vragen u vriendelijk doch dringend haar aanwijzingen te respecteren en nauwlettend op te volgen, rekening houdend met de nodige Corona maatregelen die moeten worden getroffen.
 
WANNEER
Maandag 15 juni – AHC IJBURG (16:00- 18:00)
Dinsdag 16 juni – AHC-IJBURG (16:00- 18:00)
Woensdag 17 juni – AHC-IJBURG (16:00- 18:00)

Niemand heeft afgelopen seizoen een borg betaald, echter bij vermissing zijn we genoodzaakt jullie de volledige nieuwwaarde van het vermiste item in rekening te brengen. Wat kosten de items? Ter indicatie kijk op www.verbunthockey.nl. 
 
Het niet op komen dagen ontslaat u niet van de verplichting het clubmateriaal in goede orde en GEWASSEN in te leveren.
Mocht u onverhoopt niet in de gelegenheid zijn, laat het ons tijdig weten.  
 
 
Hartelijke groet,
De Materialencommissie
 
13-6-2020 Algemeen